Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY
platné od 1.3.2021

Provozovatelem obchodu je: 

Filip Fořt
Vodičkova 696/26
110 00, Praha 1 - Nové Město
Upozornění: toto není adresa pro korespondenci ani adresa skladu, pouze sídlo firmy !!!!!
 
IČ 88570860


ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK 
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.V případě nevyzvednutí balíčku budeme požadovat úhradu škody (poštovné).
UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) až ve výši 500,- Kč . Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.

JAK NAKUPOVAT V NAŠEM OBCHODĚ?

Nákup v našem internetovém obchodě je velmi jednoduchý. Přes menu, které se nachází v levé části hlavní strany si vyberete požadovanou kategorii zboží. U každé položky se nachází tlačítko přidat do košíku, po jeho stisknutí se vybraná položka uloží do nákupního košíku a ten se zároveň zobrazí. V tuto chvíli máte dvě možnosti - buďto se rozhodnete pokračovat v nákupu nebo je Váš nákup kompletní a Vy stisknutím tlačítka objednat vyvoláte objednávkový formulář. Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu. Po vyplnění a odeslání údajů potřebných pro fakturaci a dopravu již můžete očekávat Vaši zásilku.
Odesláním objednávky se stává závaznou a souhlasíte s našimi obchodními podmínkami !

Upozornění!
Některé z položek nabízených v našem internetovém obchodě jsou na objednávku s delší dodací lhůtou. Doporučujeme ověřit skladovou dostupnost Vámi vybraného zboží na emailové adrese info@primarodina.cz .
PLATEBNÍ PODMÍNKY
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty na dobírku se lhůtou dodání 2. den po odeslání. Zásilku obdržíte na adresu uvedenou v objednávce v pracovních dnech. 
V případě delší dodací lhůty Vás budeme informovat. O odeslání zboží budete vždy informováni na uvedenou emailovou adresu, proto Vás prosíme o její vyplňování.
mimořádných případech osobního odběru na naší adrese (vždy po předchozí domluvě) proběhne platba v hotovosti při předání zboží. V případě osobního odběru účtujeme manipulační poplatek 80,-Kč.

Bohužel nepřijímáme platební karty.

Adresa pro osobní odběry zboží: Na Záhonech 834/52, 141 00 - Praha 4.

POTVRZENÍ ZÁRUKY
Většina výrobců již v současné době záruční listy nepoužívá. Záruční list je v souladu se zákonem nahrazován fakturou, kterou Vám zašleme v zásilce se zbožím, nebo elektronicky v okamžiku expedice zakázky.
LHŮTA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČO), máte v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Vrácení je možné pouze u nepoužitého zboží, v originálním, neporušeném obalu a pouze objednané přes eshop. 

Pokud se k tomu rozhodnete, kontaktujte nás na adrese: info@primarodina.cz  a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, čísla faktury, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. 

Spodní prádlo a rozbalené zdravotnické prostředky z hygienických důvodů nelze vracet ani nevyměňovat!! 

Zboží zašlete zpět na naši adresu – Filip Fořt, Na Záhonech 834/52, 141 00 - Praha 4. Ke zboží přiložte doklad o koupi, případně jeho kopii, pokud jste nakoupili více položek. Vždy zboží zabalte do další krabice tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. Neposílejte zboží na dobírkudoporučujeme Vám zboží pojistit. Po doručení zboží zpět prodejci bude zákazníkovi v případě platby převodem na účet vrácena částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží  nebo poštovní poukázkou do 15-ti pracovních dnů.  

ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU

Podle § 616 občanského zákoníku. Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby dodavatel (prodávající) bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:
• bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
• přiměřeným snížením kupní ceny
• náhradním dodáním zboží
• odstoupením od smlouvy
Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží. Pokud volbu spotřebitele nebude možné splnit, může požadovat přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit.


REKLAMAČNÍ ŘÁD
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od České Pošty zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce (na místě sepsat reklamační protokol), tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:
Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu info@primarodina.cz, případně telefonicky nebo písemně na adresu Filip Fořt, Na Záhonech 834/52, 141 00 - Praha 4 společně se základními údaji:

- jaké zboží reklamujete
- důvod reklamace
- termín nákupu
- číslo účtu pro případ vrácení peněz
- kopie dokladu o koupi


Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
Zboží, které reklamujete, vracejte pokud možno v původním, nepoškozeném obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození zboží. V případě zjištění výrobní vady bude zboží opraveno, vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.
Zboží k reklamaci neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky budou odmítnuty a vráceny zpět na Vaší adresu!
Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak.
S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky. V případě neoprávněné reklamace mohou být individuálně posouzeny náklady na dopravu zboží do servisu a zpět.

Nejsme plátci DPH.


Prohlašujeme, že nebudeme svěřená osobní data zákazníka poskytovat jakékoliv třetí straně.

Vyhrazujeme si právo na změnu cen !

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace